Хто є цільовою аудиторією?
Д. Тужанський. Загальний вплив телеграм-каналів зростає, так як їх стає все більше. Водночас, роль одних каналів збільшується, інших – навпаки. І така кореляція залежить радше від контенту, який оприлюднюється, а не від кількості підписників.
Саме політикум є таргетованим споживачем. Водночас, вплив на формування громадської думки чи ЗМІ за рахунок поширення інформації через телеграм-канали не варто перебільшувати. Адже, це той формат комунікації, коли одні люди з тусовки пишуть про інших людей з цієї ж тусовки, а потім всі разом написане читають та реагують. Отже, формується своєрідне замкнуте коло.
Водночас, і це стосується переважно не анонімних, а іменних телеграм-каналів або каналів певних ініціатив чи ЗМІ, створюється можливість ставати ньюзмейкерами та формувати інформаційні приводи. На них охочіше посилаються ЗМІ, і це формує порядок денний для більшої аудиторії.
О. Пастернак. У РФ та Білорусі телеграм-канали перетворилися в серйозний і популярний інструментарій політичної комунікації. В Україні вони мають свій сегмент, але він не масовий. Швидше, ними користуються ті, хто причетний до категорії «політична тусовка»: журналісти, політологи, експерти, політики, чиновники різного рівня. Теж саме на місцевому рівні. Тому в Україні вплив телеграм-каналів поки що незначний.