Власне, усі перелічені інструменти та технології дистанційного навчання є надзвичайно затребуваними. Єдине, що варіативність їх поєднання залежить від волі самого вчителя/викладача, від наказів чиновників та особливостей тієї чи іншої національної системи освіти. Тому, скажімо, частина представників освітянського середовища погоджується з тезою про недоцільність створення єдиної інформаційної платформи для закладів вищої освіти (ЗВО) в Україні. Зокрема, це питання обговорювалося на онлайн зустрічі від ГО «Прогресильні» з п. Шаровим, Генеральним директором Директорату вищої освіти і освіти дорослих МОН України.
Після спілкування з освітянами, можна виокремити деякі рекомендації щодо специфіки застосування онлайн-форматів у процесі навчання. По-перше, доцільним є створення своєрідного Кодексу онлайн-етикету – не обов'язково нормативно оформленого, втім від того не менш важливого, переліку правил і норм, які регламентуватимуть основні моделі взаємодії викладачів, студентів, адміністрації та батьків.