Водночас розгляд усіх справ, які перебували в суді фактично паралізований, адже усі справи ОАСК були передані на розгляд Київського окружного адміністративного суду, який до того розглядав тільки справи щодо владних органів Київської області. Мова в цьому випадку йде про десятки тисяч справ про перерахунок пенсій, скасування незаконних рішень податкових та інших органів контролю. При цьому, лише фізична передача справ з одного суду до іншого через їх значну кількість триватиме приблизно кілька років, а їх розгляд може затягнутись на десятиліття, що врешті може призвести до значних компенсацій за позовами до Європейського суду з прав людини через тривалий розгляд справ.
Чергова судова реформа, на жаль, вкотре не проходить так, як цього хотілося б. Тому усі позитивні оцінки з боку міжнародних партнерів, скоріше, є авансом і вірою у спроможність України досягнути позитивних результатів реформ. Проте, під час переговорів оцінюватись буде не потенціал, а реальні результати та реальний стан роботи судів. Відповідно до Копенгагенських критеріїв, для приєднання до ЄС, наші суди мають забезпечувати такий самий захист прав, як в будь-якій країні Союзу.