Відвертість із людьми — навіть у соцмережах
Ще один чинник популярності Марін — це її особистий бренд, який вона розвиває передусім на своєму профілі в Instagram. За сторінкою Марін у цій соцмережі, створеній ще у 2014 році, стежать понад 450 тисяч людей.
Контент на сторінці — максимально особистий: політикиня повідомляє про робочі поїздки й засідання уряду та публікує офіційні заяви, міксуючи їх із фотографіями з екологічних акцій та світлин із сім'єю — чоловіком Маркусом Райкконеном і маленькою донькою Еммою.
Марін не боїться бути відвертою: вона викладала фото, на яких годує Емму грудьми та бере шлюб із Маркусом (пара разом уже 17 років, але офіційно оформила шлюб лише у 2020 році).
Не завжди така відвертість минає безслідно. У жовтні 2020 року Марін знялася у фотосесії для фінського модного журналу Trendi, вдягнувши широкий чорний піджак із глибоким декольте без купальника. Фінську прем'єрку розкритикували: мовляв, такі світлини є недоречними для особи, яка займає таку високу посаду.
Водночас частина користувачів соцмереж за Марін заступилися: як чоловіки, так і жінки виклали фото в подібному піджаку без купальника, підписавши гештеґом «Я із Санною». Таких дописів було щонайменше 600.
Для Марін особисте життя і проведення часу з сім'єю так само важливе, як і її робота. Ще перебуваючи на посаді міністра транспорту і зв'язку, вона говорила: «Не можна зробити всього на світі — треба вміти розставляти пріоритети, що більш важливе, а що ні. Я добре справляюсь зі своєю роботою, але я також хочу проводити час із донькою. Поки що мені це вдається, і я не сумніваюсь, що мені вдасться і надалі».