Британські вчені довели, що нічим не обмежений хід думок трапляється у 98% дошкільнят, 10% підлітків і лише у 2% людей, старших за 25 років.
Нинішня система освіти мала б показати учневі максимальне різноманіття можливостей, які згодом перед ним відкриються, і мотивувати постійно працювати над собою. А не змушувати гуманітарія зубрити теорії з геометрії, а фізика – запам'ятовувати дати Пунічних воєн. Це все одно, що змушувати рибу повзати по ліанах, при цьому ще й виставляти оцінки за невдалі спроби.
Діти, народжені після 2000 року, значно раніше за нас зрозуміли, що самі собою знання не є цінністю. Цінним є вміння застосовувати їх на практиці. І будемо об'єктивні, їм це вдається краще, ніж будь-кому до них. «Зети» звикли до швидкого потоку та опрацювання інформації. Коли цього немає, вони починають нудьгувати. Коли її замало, або вона надається повільно, – теж. Значна різниця в швидкості сприйняття інформації учнями та вчителями старшого віку призводить до того, що педагогам не вдається утримувати на собі увагу, через що вони сердяться на учнів, а ті у відповідь – на вчителів.