Даєш КІЛОВАТизацію!

тесла

Поки футуристичні авто з розетками все ще дивують перехожих на українських дорогах, в Європі вже розробляють план повного переходу на електрокари.

У планах європейців тотальна заміна авто з двигунами внутрішнього згорання на акумулятори та електропривод вже у наступні 20-30 років!  Далі вони планують повністю закрити простір для бензинових і дизельних авто.

Лідером, за кількістю електричних автомобілів є Норвегія. Тут електродвигун має кожне третє авто. Вони не оподатковуються 25% ПДВ та податком на автомобіль, а їх власники сплачують менший дорожній збір. Взагалі, заборонити користуватися автомобілями із двигунами внутрішнього згорання  уряд планує вже у 2025 році.

А нещодавно про свої наміри перейти на екологічний транспорт заявила і Великобританія. Наразі кількість екокарів тут не перебільшує 5% автомобільного ринку. Аби стимулювати населення купувати екологічні машини уряд планує відшкодовувати 35% вартості авто та звільнити від податку на майно.

Як виживає світовий автопром?

 

Автовиробники, що знаходяться у жорстких екологічних обмеженнях, самостійно дійшли до того, щоб змінювати спеціалізацію виробництва з ДВС на гібридні та електричні автомобілі. Концерн Volvo заявив, що у 2019 році в його модельному ряді будуть повністю відсутні авто з ДВС, натомість, їх місце займуть повністю електричні та гібридні моделі, яких концерн планує випустити більше мільйона впродовж 2019-2021 років.

А що у нас?

 

Незважаючи на економічну кризу та валютну девальвацію, українці шаленим темпом пересідають на авто з електротягою.  За темпами зростання кількості екомобілів ми П’ЯТІ в світі!

За перше півріччя 2017 року в країні зареєстровано більше 3 000 гібридних та електричних автівок. Близько 98% з них нещодавно їздили американськими хайвеями та авеню. Не дивно, що українці віддають перевагу двох-, трьох-річним авто: через те, що акумулятор рівномірно розташований на дні авто, навантаження на ходову мінімальне. Через це технічне обслуговування таких автомобілів не потребує ані частих візитів на станції техобслуговування, ані регулярних великих витрат. Вартість “повного баку” теж не порівняти з витратами на пальне. Непоганий варіант для тих, хто вже давно планував оновити свою «ластівку». Навіть обмежений до 150 кілометрів запас ходу для міського авто не є суттєвим недоліком.

Єдина проблема, з якою ще декілька років доведеться уживатися водіям таких авто – це брак спеціалізованих зарядних станцій. Хоча у великих містах, таких як Київ, Одеса чи Харків, їх кількість вимірюється вже сотнями, у менших – станції насилу можна знайти.

Заощадження в перспективі починають помічати не тільки підприємці, а й державні структури. Штатні електрокари вже закупили Національна поліція, компанії “Нова Пошта” та “Укрпошта”.

Коли нафтові магнати скажуть своє слово?

 

За даними аналітичного агентства Bloomberg, электромобілі щоденно роблять непотрібними 28 000 барелів нафти. І, хоча, це становить лише 0,03% добової потреби нафти, швидкість зростання показника, що у 2011 році становив лише 300 барелів, дійсно вражає.

Нафтові магнати ще довго тішитимуться прибутком від продажу пального, засновник компанії “Тесла” Ілон Маск неодноразово у соціальних мережах заявляв про чорні PR-кампанії на замовлення “нафтових королів”, метою яких є знищити компанію.

Та попри це електричні авто впевнено завойовують серця мільйонів та дають надію вже незабаром подарувати людству енергонезалежність!